Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the lazy-loading-responsive-images domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Required parameter $walker follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/menuitems/UberMenuItem.class.php on line 53

Deprecated: Required parameter $ref_id follows optional parameter $title in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/menuitems/UberMenu_dummy_item.class.php on line 23

Deprecated: Required parameter $args follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/UberMenuWalker.class.php on line 64

Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/UberMenuWalker.class.php on line 64

Deprecated: Required parameter $string_match follows optional parameter $paths in /wp-content/plugins/ubermenu/pro/diagnostics/diagnostics.php on line 255

Notice: Funkcja acf_get_value została wywołana nieprawidłowo. Advanced Custom Fields PRO - We've detected one or more calls to retrieve ACF field values before ACF has been initialized. This is not supported and can result in malformed or missing data. Learn how to fix this. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.11.1.) in /wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Funkcja acf_get_value została wywołana nieprawidłowo. Advanced Custom Fields PRO - We've detected one or more calls to retrieve ACF field values before ACF has been initialized. This is not supported and can result in malformed or missing data. Learn how to fix this. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.11.1.) in /wp-includes/functions.php on line 6121
IX Ogólnopolskie Spotkanie Klientów GM SYSTEM - relacja - Blog GMSystem

IX Ogólnopolskie Spotkanie Klientów GM SYSTEM – relacja

W dniach 6 – 8.10. miała miejsce kolejna konferencja organizowana przez GM System. Była to dziewiąta edycja wydarzenia o zasięgu ogólnopolskim, w którym licznie udział biorą i spotykają się zarówno Klienci, jak i Partnerzy firmy GM SYSTEM.

IX Ogólnopolskie Spotkanie Klientów GM System

1. Wstęp

W dniach 6 – 8.10. miała miejsce kolejna konferencja organizowana przez GM System. Była to dziewiąta edycja wydarzenia o zasięgu ogólnopolskim, w którym licznie udział biorą i spotykają się zarówno Klienci, jak i Partnerzy firmy GM SYSTEM.

Już na wstępie warto zaznaczyć, iż liczba uczestników tej uroczystości było wyjątkowo duża: wzięło w niej udział ok. 200 osób z ponad 70 firm. Oznacza to, że w ciągu kilku lat skala wydarzenia wzrosła znacząco – w porównaniu z jednym z pierwszych zjazdów, liczba osób i firm w nim uczestniczących uległa podwojeniu.

IX Ogólnopolskie Spotkanie Klientów GM System – bo o tym wydarzeniu mowa – miało miejsce w największym centrum konferencyjnym w środkowej Polsce, tj. w Hotelu Atut.

2. Warsztaty techniczne GM System

Jednym z ważniejszych filarów wydarzeń z tego cyklu są warsztaty techniczne, czyli możliwość konsultacji z naszymi inżynierami aplikacyjnymi, specjalizujących się we wszystkich składowych portfolio GM System, obejmującego kompletny cykl życia produktu (CAD / CAM / CAE / PLM).

Podczas opisywanych warsztatów, wielokrotnie demonstrowano i akcentowano szereg najnowszych rozwiązań wprowadzonych do oferty GM SYSTEM, w tym m.in.

  • generative design – optymalizacja konstrukcji 3D CAD umożliwiająca znaczące zmniejszenie masy wyrobu z jednoczesnym zachowaniem zadanych własności wytrzymałościowych.
  • praca z plikami .STL – odzyskiwanie geometrii po skanowaniu 3D i jej późniejsza edycja,
  • convergent modeling – wykorzystanie wczytanych plików .STL w ‘rasowym’ modelowaniu 3D.

Tegoroczną nowością były rozbudowane warsztaty PLM: Wsparcie procesów zarządzania projektami przy użyciu oprogramowania Teamcenter i aplikacji autorskich GM System. Celem warsztatów było pokazanie możliwości, jakie oferuje środowisko Teamcenter w codziennym użyciu oraz zapoznanie użytkowników z autorskimi, oryginalnymi aplikacjami stworzonymi przez GM System dla programu Solid Edge (więcej na ich temat na stronie rozwiązań)

 

W części „warsztatowej” przeprowadzone zostały także prezentacje możliwości oprogramowania NX w kontekście współpracy z drukarkami 3d oraz skanerami 3d.

W tym roku – również po raz pierwszy – zorganizowany został konkurs projektowy Solid Edge. Uczestnicy mieli za zadanie stworzenie modelu 3D na podstawie dostarczonej dokumentacji w ciągu 10 minut. Konkurs przeprowadzany został za pomocą autorskiej aplikacji Solid Edge Design Challenge. Poprawność projektu  oceniono na podstawie objętości bryły. Konkurs cieszył się wielkim zainteresowaniem: w szranki stanęło ponad 80 konstruktorów.

Prezentacje Partnerów firmy GM SYSTEM

Dodatkowo można było zapoznać się z bardzo atrakcyjną ofertą naszych Partnerów, reprezentowaną m.in. przez:

a) 3Dconnexion – manipulatory 3D,

b) HP – stacje robocze,

c) KUKA – roboty przemysłowe,

d) Strefa Usług 3D – drukarki 3D,

e) EFL – leasing i pożyczki,

f) Evixscan 3D – skanery 3D,

g) TRIZ – szkolenia.

3. Główna część konferencyjna

Ów najistotniejszy element opisywanego wydarzenia sprawił, iż sala widowiskowo – konferencyjna hotelu Atut została wypełniona po brzegi.

Uroczystość została rozpoczęta przemówieniem Prezesa Zarządu GM SYSTEM, Grzegorza Kazimierczaka p.t. „INDUSTRY 4.0 – wirtualna fabryka XXI w.

Powyższy wykład został zwieńczony przemówieniem Ryszarda Ostrowskiego, dyrektora z SIEMENS Industry Software, w którym podkreślił znaczenie firmy GM SYSTEM wśród polskich partnerów korporacji, a także jej znaczącą pozycję na polskim rynku inżynierskim CAx/PLM.

4. Wydarzenia dodatkowe

IX Ogólnopolskie Spotkanie Klientów GM SYSTEM obfitowało także w szereg atrakcji towarzyszących, do których należały m.in. event rekreacyjno – sportowy ‘GM System Challenge’ czy uroczysta kolacja.

5. Podsumowanie

Cieszymy się z faktu, iż zainteresowanie polskich inżynierów CAx / PLM wydarzeniami organizowanymi przez GM SYSTEM jest rosnące i to w sposób znaczący. Jesteśmy dumni z tego, iż nasza oferta przemysłowa jest wciąż regularnie rozbudowywana, może być adresowana do coraz szerszego grona zadań, a także spełnia wymogi rozwiązań nowoczesnych i kompletnych.

Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom naszego spotkania. Wyrażamy nadzieję, iż czas wspólnie spędzony możemy wszyscy uznać za ciekawy i owocny. Do zobaczenia za rok, podczas jubileuszowego DZIESIĄTEGO zjazdu Klientów GM SYSTEM.

Skontaktuj się z nami

Udostępnij: