Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the lazy-loading-responsive-images domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6121

Deprecated: Required parameter $walker follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/menuitems/UberMenuItem.class.php on line 53

Deprecated: Required parameter $ref_id follows optional parameter $title in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/menuitems/UberMenu_dummy_item.class.php on line 23

Deprecated: Required parameter $args follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/UberMenuWalker.class.php on line 64

Deprecated: Required parameter $output follows optional parameter $depth in /wp-content/plugins/ubermenu/includes/UberMenuWalker.class.php on line 64

Deprecated: Required parameter $string_match follows optional parameter $paths in /wp-content/plugins/ubermenu/pro/diagnostics/diagnostics.php on line 255

Notice: Funkcja acf_get_value została wywołana nieprawidłowo. Advanced Custom Fields PRO - We've detected one or more calls to retrieve ACF field values before ACF has been initialized. This is not supported and can result in malformed or missing data. Learn how to fix this. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.11.1.) in /wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Funkcja acf_get_value została wywołana nieprawidłowo. Advanced Custom Fields PRO - We've detected one or more calls to retrieve ACF field values before ACF has been initialized. This is not supported and can result in malformed or missing data. Learn how to fix this. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.11.1.) in /wp-includes/functions.php on line 6121
Co w trawie piszczy, czyli kilka słów o subskrypcjach - Blog GMSystem

Co w trawie piszczy, czyli kilka słów o subskrypcjach

Subskrypcje, to od jakiegoś czasu popularny sposób dostawców wielu narzędzi na jak najlepsze dostosowanie się do potrzeb Klienta.

Z takiego systemu korzystają popularne platformy streamingowe jak Netflix, HBO czy Amazon. Wprowadził go również YouTube. Ofertę subskrypcyjną znajdziemy także w Microsoft oraz Adobe.

Nawet BMW zdecydowało się na wprowadzenie tego rozwiązania w swoich autach.

Niezaprzeczalne jest, że coraz więcej producentów zmierza w tym kierunku. Dlatego nie będziesz zaskoczony, jeśli powiemy, że i w naszej branży przyszedł czas na zmianę modelu sprzedażowego.

Czy na pewno warto skorzystać z tej propozycji? Czy faktycznie jest to dobry pomysł? Dlaczego Siemens zdecydował się na taki krok?

Zdaję sobie sprawę, że takie pytania będą się pojawiać. Dlatego postanowiłem w kilku punktach przybliżyć korzyści płynące z wprowadzenia modelu subskrypcyjnego.

Jednym z głównych wyzwań dla każdego przedsiębiorstwa jest zadbanie o aktualizacje oprogramowania. Oparty o subskrypcje model firmy Siemens Digital Industries Software oferuje pod tym względem wiele korzyści.

 

Pracując w modelu opartym na subskrypcji zyskujesz:

 

  • Elastyczność

Subskrypcje dają wolność wyboru różnych wersji, wprowadzasz aktualizacje według własnego harmonogramu przez co oprogramowanie jest kompatybilne z innymi systemami.

 

  • Oszczędności

Subskrypcja obniża początkową inwestycje oraz całkowity koszt posiadania. Łatwiej planuje się budżet, kontroluje wydatki i zmniejsza koszty aktualizacji.

Ustalone koszty ułatwiają działalność, subskrypcja jest bowiem tańsza niż kupno kolejnych aktualizacji lub licencji. Zmienia koszty licencji z wydatków kapitałowych na wydatki operacyjne.

Na przykładzie 3-letniego abonamentu można stwierdzić, że to rozwiązanie cechuje się większą elastycznością, skalowalnością i dostępnością niż zakup licencji wieczystej, gdzie wartość wejścia (zakupu) jest niejednokrotnie kwotą zaporową.

 

  • Dostęp do aktualizacji

Dzięki temu zawsze pracujesz z najnowszą wersją programu. Możesz mieć pewność, że systemy będą działać sprawnie i wydajnie.

 

  • Dostęp do zasobów/wiedzy

Subskrypcja umożliwia dostęp do dodatkowych zasobów (dokumentacji, bazy wiedzy, narzędzi i wsparcia technicznego), które pomagają szybciej rozwiązywać problemy, z którymi może spotkać się użytkownik.

 

  • Partner

Partnerzy firmy Siemens pomogą Ci skrócić czas potrzebny na pokonanie wyzwań projektowych abyś mógł skupić się na rozwoju swojej działalności. Firmy potrzebują partnerskiej współpracy, a nie tylko umowy o świadczenie usług wsparcia.

 

  • Rozwój

Model oparty o subskrypcje stanowi część portfolio Xcelerator™ – kompleksowego i zintegrowanego zestawu oprogramowania oraz usług od firmy Siemens Digital Industries Software.

 

  • Doświadczenie

Bądź zawsze na bieżąco i wyprzedź konkurencję.

Korzystając z najnowszych technologii Firma Siemens stale się rozwija, tworzy innowacje i ulepsza swoją działalność.

Subskrypcja daje Ci dostęp do najnowszych wersji produktów i umożliwia pracę na sprawdzonych rozwiązaniach. Skupiają się one na ulepszeniu wydajności i nie zmieniają działania narzędzi w żaden inny sposób.

Klienci, którzy wykupili subskrypcję, otrzymują aktualizacje konserwacyjne, mogą również przesyłać sugestie ulepszeń do zespołów ds. rozwoju produktu. Działamy we współpracy ze społecznością użytkowników, a wspólne zbieranie pomysłów, to doskonały sposób na dostarczanie najbardziej przydatnych usprawnień.

 

Subskrypcja oprogramowania Siemens Digital Industries Software to uzasadniony wybór w stosunku cena – korzyści. Firmy posiadające oprogramowanie wieczyste muszą zdawać sobie sprawę z tego, że z czasem produkt przestaje być kompatybilny z innymi systemami i traci na wartości. Jeżeli natomiast posiadasz subskrypcję, te wady zostają wyeliminowane poprzez poprawki, uaktualnienia i wprowadzone zmiany w każdej nowej wersji.

 

Na koniec kilka słów na temat subskrypcji ze strony naszego producenta, firmy Siemens:

„Liczba zleceń projektowych w dużym stopniu zależy od sytuacji klienta. Korzystając z miesięcznej subskrypcji, możemy łatwo zwiększyć liczbę licencji, gdy wzrasta ilość zleceń, natomiast, gdy ich ilość spada, w podobny sposób odpowiednio zmniejszamy liczbę licencji. Stoimy na stanowisku, że elastyczność doskonale wpisuje się w naszą filozofię.”Kazumasa Hirayama, dyrektor pierwszej sekcji projektowania w dziale ds. technologii w siedzibie głównej firmy, Sankyo Research and Development

 

Zainteresował Cię ten temat? Chcesz dowiedzieć się więcej? Daj nam znać, odpowiemy na Twoje pytania, możemy także dokonać bezpłatnej wyceny subskrypcji wybranego oprogramowania – wypełnij formularz kontaktowy dostępny tutaj >>

 

Autor: Grzegorz Wąsowicz

Udostępnij: